tirsdag den 4. januar 2011

Ide hugget fra Madame. Værdiløse ting som jeg holder meget af.

Hvad står der på bordet?
 Krydderibeholdere fisket op af en container.
En kugle med en frø købt i Netto på udsalg for 5 kr. 
En figur i ler lavet af mig.
Et kvindehoved fra Ægypten.
2 æske æg købt for 10 kr.
En keramisk skål den havde en flis så jeg fik den for 5 kr.
En lille hund arvet efter min farmor, den har mistet en sommerfugl på halen.
En sten med motiv malet af Else Agger købt for 50 kr.

 Et kobberfad med sten samlet på mine rejser
Et fad også fundet i en container med småsten findet på stranden, som jeg absolut måtte eje.

4 kommentarer:

  1. Helt værdiløse er det da ikke, hvis du holder af dem.. så tænker jeg de har stor værdi for dig.. :-) Jeg har lidt den samme mani med at samle sten på standen.. De er lidt større og ligger i mine potter og på terassen - Hav en god dag.

    SvarSlet
  2. Sikke en masse skønne ting, Lotte! Jeg så Else Aggers flot dekorerede sten hos GeoArt for nylig, og kunne have købt dem alle sammen. Jeg gjorde det dog ikke, da vi bor meget småt.
    Tak fordi du tog ideen op!

    SvarSlet
  3. Inge. Helt værdiløst er det naturligvis ikke for mig, jeg tænkte nærmest pengeværdi. Jeg samler også store sten på stranden. Dem bruger jeg til at lægge i stedet for de grå betonfliser. Mere om det når vi kommer frem til forårets havesysler.

    SvarSlet
  4. Madame. Jeg har også købt stenen hos GeoArt + et stykke stof som jeg måtte eje, jeg ved ikke hvad jeg skal bruge det til. Jeg bor også meget småt 50m2, så der er ting overalt.

    SvarSlet