søndag den 13. marts 2011

Forårs rengøring i haven.

Så bliver der samlet bunker.
          
                               Krydderbedet er renset.                 Halvdelen af Lavendlerne er skåret ned.   
                          Markstenen ligger og venter.                             
                     på at blive lagt ned i stedet for en flise.

                               
                                   Der ligger små bunker af kviste           Indgangen er færdig nu venter
                                        fra de store birketrær.                jeg bare på at Påskelilie og Primula 
                                   Plænen ser meget trist ud.                  skal komme op og byde velkommen. 
                             
Da jeg har en stor have 1200m2 må jeg tage i små omgange.

6 kommentarer:

  1. Sikke flittig du har været i dag.. sidder og får lidt dårlig samvittighed, vores have får stort set lov at passe sig selv, mens vi suser ud og leger andre steder.. :-)

    SvarSlet
  2. Sikke flittig du har været, men det er jo også bare med at komme ud når vejret er til det..;-D

    SvarSlet
  3. Vores have er heldigvis ikke så stor :-) Det har regnet i formiddags her, haven her må vente :-)

    SvarSlet
  4. Hold da lige op hvor har du været flittig. Det ser godt ud:)

    SvarSlet
  5. Hvilken flid :-) Det er en rigtig god idé med at lægge områder med marksten, for at bryde en lidt kedelig flade af fliser.

    SvarSlet
  6. Du er vel nok kommet langt med at gøre haven forårsklar - jeg vil tage et nap i min have i dag, den trænger! Vi har 1650 kvadratmeter, så det må ske i små etaper. Jeg holder meget af den form for motion.

    SvarSlet