søndag den 29. april 2012

En dag i haven.

Nu er klokken 18 og jeg er brugt op.
1200m2 plæne er slået, Hortensia bedet er renset.
Der er kommet sommerblomster i krukker og ligende.
Der er blevet plantet en hvid Sommerfugle busk og en hvid Hibiscus.
Jeg har været 2 gange på genbrugspladsen med 12 sække affald.
Alt det på en dag godt gået siger jeg til mig selv med et klap på skulderen.
.
De otte Hortensia står flot nu lige uden for mit køkken vindue.
Som bunddække om foråret har de Påskeliljer.

Fem forskellige tomatplanter er blevet sat i mit mini drivhus.
To vinplanter en grøn og en rød drue fra sidste år venter på at finde en plads.
En Agapanthus er lagt i den store krukke.
Jeg har prøvet før to gange uden held men tredie gang er lykkes gang.

Violer kommer hvor man mindst venter dem. 

Stumpy har en god tid nu hvor han kan være ude næsten hele dagen,
så nu ligger han træt  på min seng og venter på aftensmad.
 

Min dejlige endevæg af gule Forsytia. 

En stakkels stjerne Magnolia, der skal reddes fra ukrudt. Den blev sat sidste forår.


Dejlige sommerblomster varsler om dejlige dage der kommer.
 
 
 
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Du godeste hvor har du været flittig.. Det ser rigtig godt ud.
    Vi kiggede ud på ukrudtet, og skyndte os ud i golfklubben i stedet for.. :-)

    SvarSlet