onsdag den 30. maj 2012

Skønhederne i min have nu.

Jeg holder meget af Klematis og har dem overalt omkring huset otte stykker ialt.
Disse to er de første der blomster.
Den blå bliver endnu kønnere når den helt åbner sig.

 
 


De næste to planter aner jeg ikke hvad hedder det er også ligegyldigt,
for skønheden kommer ikke til at forandre sig ved at få et navn.
 


Denne er en mini syren og har stået i krukken i tre år.


Så er der mine hænge kurve som jeg har seks af,
jeg elsker farvespille af de forskellige blomster.
 


Denne er et bunddække jeg bruger under mine roser, de tager over efter forårsblomsterne.


Disse prydløg dukker lige op ibland det grønne og minder mig om ar jeg ikke så dem sidste år.
 Og som vogter af det hele min elskede hund Stumpy. 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt at se din have, Lotte! Jeg holder meget af klematis, og i min barndom havde vi en type som din blå.

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke dine klematis mine står på spring til at springe ud

    SvarSlet