torsdag den 19. juli 2012

Uvejr over Ølsted.

 Da klokken var 16 brød et gevaldigt uvejr løs lige oven over mit lille hus her i Ølsted.
Ruderne klirrede når tordenskraldene kanallede og bragede.
Himlens sluser åbnede sig og der kom VAND meget Vand. 
Min terrasse blev helt oversvømmet og jeg var på et tidspunkt bange for at vandet skulle løbe ind i mit udhus. Der har jeg en masse ting stående på gulvet.


Jeg gik heldigvis tørt indendørs.
her er et kik ud af mit køkkenvindue.
 Her et kik ud fra soveværelset. 

 Her Stumpy som ikke kan forstå, at den lige var lovet en lille tur,
 og så sidder jeg bare forsat i sofaen.



6 kommentarer:

  1. Du godeste en masse vand der kom på en gang hos dig, her nede i Roskilde har vi næsten ikke fået noget.. Håber det er trukket væk igen.

    SvarSlet
  2. Jamen det er vildt som det kan komme ned i tykke stråler , sådan en omgang fik vi forleden dag, jeg havde aldrig set noget lignende
    Stakkels lille hund i snor i det vejr,,,,
    I formiddags regnede det også her bare stille regn
    så jeg gav Maggie regnfrakke på og såafsted ud og se....

    SvarSlet
  3. Kære Bylotte
    Og sådan kender vi faktisk lige pludselig mange. Bl.a. Ipsen som jeg skal udstille med i den gule stald til August. Dejligt med nye indspark!

    SvarSlet
  4. Uha, det ser slemt ud, Lotte - så meget regn fik vi ikke her, selv om det også var voldsomt. Jeg håber ikke, der er sket nogen skader hos dig.

    SvarSlet
  5. Der kom ca. 40 mm på en time.

    SvarSlet
  6. HOLD DA OP DET ER UTROLIG SÅ MEGET VAND DER KOMMER,
    HVOR ER DIN LILLE HUND BARE DEJLIG SM;)er

    SvarSlet