fredag den 22. april 2011

Flittige påskedage.

 Så er velkomst planterne på plads.
Jeg er vist meget begejstret for lyserøde og hvide blomster, ha,ha.

 Disse har en helt fortryllende duft.

 En ny kaffekrog ??

 Jeg holder meget af rabarber saft og mine 3 rabarber planter har nu givet 3 l. saft.

 Når kæden springer af må jeg have en pause.
Efter jeg er blevet skilt må jeg til at lære nye "mande"ting så som at håndtere en kædesav.
Jeg har først måtte ordne ledningen da den der sidst havde brugt den havde klippet den halvt igennem
(det var ikke mig). Jeg har nu prøvet 2 gange med kæden, jeg har også talt til 10 op til flere gange men ligemeget hjælper det.
Mangler et par hjælpende hænder.

PS. kl.18:00

Kvinder er seje:
Selvom jeg er tæt på de 67 og jeg har en kædesav i hænderne for første gang,
 er jeg nu efter en lang dags prøvels ferm i at sætte kæden på igen.

5 kommentarer:

  1. Sikke en smuk velkomst. Det ser vel nok flot ud. Det stråler af sol, forår og varme.

    God påske

    SvarSlet
  2. Hvor ser det skønt ud med alle dine velkomstblomster :-)
    Lyserød og hvid er bestemt også farver jeg holde af.
    Hatten af for dig...Jeg skulle nødigt give mig i kast med en kædesav...puha da da :-)

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig er kvinder seje: De kan både lave rabarbersaft, plante krukker til OG fixe en kædesavs-kæde ;-) Godt gået, Lotte! God påske :-)

    SvarSlet
  4. Godt gået Lotte, og sikke en fin velkomst man får hos dig..;-D

    SvarSlet
  5. Skønne sommerblomster, og godt gået, du er en sej kvinde.. :-)

    SvarSlet