torsdag den 16. juni 2011

Minimarked i Paraplyen.

I dag havde vi præsentation af programmet for aktiviteterne 2011-2012 i Paraplyen i Frederiksværk.
Der blev solgt ting som vi har laver til de forskellige aktiviteter i løbet af sæsonen.
Der var flot keramik og sølvsmykker.
Decoupage køer og æsker og meget meget mere.
Vi giver 15% af salget til Paraplyen.
Jeg havde mit eget bord.

I går gik turen til Sverige.

Vi var 5 fra Paraplyen som er frivillige til den årlige pensionist tur.
I år går turen til Trelleborg og Falsterbo.
I går blev turen minutiøst planlagt. Der inspektion af toiletter på rastepladsen.
Tidtagning af kørslen og kommentar om de historiske steder på vejen.
Der skal indtages frokost i Falsterbo og stedet blev nøje inspiceret.

Lidt indtryk fra turen.



Utrolig overlevelse.
Denne lille afrikanske viol har stået i mit køkkenvinde ½ år uden en blomst,
så fik den en lille gødnings pind og se hvordan den takked mig.
Imponerende så mange blomster den er kommet med.

5 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra Sverige.

    SvarSlet
  2. Jeg skulle lige have vidst, du havde en stand i Paraplyen, så var jeg kommet forbi. Dejlige billeder fra jeres inspektionstur i Sverige!

    SvarSlet
  3. Sådan en tur til Sverige er vidst ikke det værste. Det lyder, som om det bliver en rigtig god oplevelse.

    SvarSlet
  4. Fornemt med den gode planlægning af turen I laver, det giver deltagerne stor tryghed :-) Det lyder da som en hyggelig dag i Paraplyen, jeg har desværre slet ikke læst noget om arrangementet.

    SvarSlet
  5. Kig forbi min blog - du har fået en award.
    Håber du vil lege med.

    SvarSlet