mandag den 16. juli 2012

Fantastisk maskine.


Jeg spørger mig selv, hvorfor har jeg ikke købt sådan en før nu ?
Jeg har klippet mine hække i hånden før, men med alderen har det knebet med at få det gjort.
Med dette vidunder der intet vejer og har batteri fik jeg klippet halvdelen af hækken indtil grøntsagerne på 10 min. Jeg tog faktisk tid. 



Anden nyanskaffelse er endnu et foldehegn og to stor krukker.



 Små kik fra staudebedet er ligesom er gået lidt amok


 Jeg elsker bare den lyserøde farve.

5 kommentarer:

  1. Din nye hækkeklipper må være et dejligt hjælpemiddel! Jeg havde engang en tung elektrisk en, men det lyder som om, de er blevet lettere. Din have er bare så smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er simpelhen fantastisk, vejer ingen ting og ingen bøvl med en ledning.

      Slet
  2. Skægt med den astilbe du så godt kan li farven på - har den også i min have og er lige blevet enig med mig selv om at den skal flyttes , laaangt væk :0) den er for pink - kigger tit. Ind til,dig men er i øjeblikket ikke så god til at få skrevet.

    Varme hilsner Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det lige sådan kikker ind næsten hver dag men er ikke så god til at få skrevet.

      Slet
  3. Wau , tilykke med dit nye håndværktøj, sikke en hjælp , smuk have ,ligner en hyggelig oase ❤

    SvarSlet