søndag den 15. juli 2012

Tak moder natur

I dag er jeg flyttet udenfor på terassen og sidder og laver indpakkede Lavendler.
Jeg har plantet lavendler rundt om mit rosenbed.
De bliver fletted ind med bånd.
Der ligger en færdig fra sidste år.
Disse skønne afgrøder plukkede jeg i går fra mine buske.
Til slut nogle af de skønneste fra haven lige nu.
 Disse skønne Klematis boltre sig op af stolpen på min terasse.
Disse Lilier har levet i denne krukke nu i fem år og de trives forsat godt.
Tak moder jord for at give mig al den skønhed og frodighed.




5 kommentarer:

  1. hvor ser der hyggeligt ud i din have, de flettede lavendler så jeg blive til ovre i den gamle by i århus, det ser smadder fint ud ,,,

    SvarSlet
  2. Du har en utrolig smuk og frodig have - og hvor er det sødt at se dine flettede lavendler.

    SvarSlet
  3. Sikke en rigdom. Du har mange dejlige ting i din have.

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige ting din have byder på lige nu Lotte, dejligt.
    God Søndag aften.

    SvarSlet
  5. Tak til jer alle for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet